logologo
  • Oferta
    • Programy lojalnościowe
      • Programy lojalnościowe z kartami pre paid
      • Programy lojalnościowe z nagrodami rzeczowymi
      • Programy z wyjazdami Incentive
    • Promocje sprzedaży
    • Digital
      • Strony WWW
      • E-commerce
      • Marketing automation
      • Content marketing
      • Social media
    • Content marketing
    • Social media
    • Public relations
      • Media relations
      • Social media i influencerzy
      • Content marketing
      • Eventy
    • Eventy
    • Kampanie reklamowe
  • Klienci
    • B2B
    • Budownictwo
    • Handel, sieci i e-commerce
    • Dom, wnętrze, AGD, RTV
    • Medycyna i farmacja
    • Finanse
    • FMCG
    • IT
    • Moda i uroda
    • Motoryzacja
    • Rolnictwo i hodowla
    • TSL
    • Turystyka
    • Alkohole
  • Doświadczenie
  • Case Study
  • Kariera
  • Portfolio
  • FAQ
  • Kontakt
  • English
logologo
contact@pegasus.pl | 22 877 22 18 Pegasus group English
logologo
  • Oferta
    • Programy lojalnościowe
      • Programy lojalnościowe z kartami pre paid
      • Programy lojalnościowe z nagrodami rzeczowymi
      • Programy z wyjazdami Incentive
    • Promocje sprzedaży
    • Digital
      • Strony WWW
      • E-commerce
      • Marketing automation
      • Content marketing
      • Social media
    • Content marketing
    • Social media
    • Public relations
      • Media relations
      • Social media i influencerzy
      • Content marketing
      • Eventy
    • Eventy
    • Kampanie reklamowe
  • Klienci
    • B2B
    • Budownictwo
    • Handel, sieci i e-commerce
    • Dom, wnętrze, AGD, RTV
    • Medycyna i farmacja
    • Finanse
    • FMCG
    • IT
    • Moda i uroda
    • Motoryzacja
    • Rolnictwo i hodowla
    • TSL
    • Turystyka
    • Alkohole
  • Doświadczenie
  • Case Study
  • Kariera
  • Portfolio
  • FAQ
  • Kontakt
  • English
contact@pegasus.pl | 22 877 22 18 Pegasus group English
  • Oferta
    • Programy lojalnościowe
      • Programy lojalnościowe z kartami pre paid
      • Programy lojalnościowe z nagrodami rzeczowymi
      • Programy z wyjazdami Incentive
    • Promocje sprzedaży
    • Digital
      • Strony WWW
      • E-commerce
      • Marketing automation
      • Content marketing
      • Social media
    • Content marketing
    • Social media
    • Public relations
      • Media relations
      • Social media i influencerzy
      • Content marketing
      • Eventy
    • Eventy
    • Kampanie reklamowe
  • Klienci
    • B2B
    • Budownictwo
    • Handel, sieci i e-commerce
    • Dom, wnętrze, AGD, RTV
    • Medycyna i farmacja
    • Finanse
    • FMCG
    • IT
    • Moda i uroda
    • Motoryzacja
    • Rolnictwo i hodowla
    • TSL
    • Turystyka
    • Alkohole
  • Doświadczenie
  • Case Study
  • Kariera
  • Portfolio
  • FAQ
  • Kontakt
  • English
logologo
logologo
  • Oferta
    • Programy lojalnościowe
      • Programy lojalnościowe z kartami pre paid
      • Programy lojalnościowe z nagrodami rzeczowymi
      • Programy z wyjazdami Incentive
    • Promocje sprzedaży
    • Digital
      • Strony WWW
      • E-commerce
      • Marketing automation
      • Content marketing
      • Social media
    • Content marketing
    • Social media
    • Public relations
      • Media relations
      • Social media i influencerzy
      • Content marketing
      • Eventy
    • Eventy
    • Kampanie reklamowe
  • Klienci
    • B2B
    • Budownictwo
    • Handel, sieci i e-commerce
    • Dom, wnętrze, AGD, RTV
    • Medycyna i farmacja
    • Finanse
    • FMCG
    • IT
    • Moda i uroda
    • Motoryzacja
    • Rolnictwo i hodowla
    • TSL
    • Turystyka
    • Alkohole
  • Doświadczenie
  • Case Study
  • Kariera
  • Portfolio
  • FAQ
  • Kontakt
  • English

Program lojalnościowy PORTA – jak precyzyjnie nagradzać tych, którzy realnie sprzedają

Lider wśród producentów drzwi

PORTA to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek drzwi w Europie Środkowej. Polski producent posiada wyspecjalizowane zakłady w Ełku, Suwałkach oraz Rumunii i od lat konsekwentnie rozwija swoją sieć dystrybucji. Produkty firmy obecne są w setkach punktów sprzedaży w Polsce i za granicą, a siłą PORTY są nie tylko nowoczesne linie produkcyjne, ale także zaufanie, jakim darzą markę klienci indywidualni.

W trosce o dalszy wzrost sprzedaży i wzmocnienie relacji z siecią dystrybucji, PORTA zdecydowała się na uruchomienie programu lojalnościowego skierowanego do sprzedawców pracujących w partnerskich salonach sprzedaży. Do realizacji projektu zaproszono Pegasus Advertising – agencję z doświadczeniem w budowie programów B2B w złożonych strukturach sprzedażowych.

Cel programu – nagradzanie tych, którzy naprawdę sprzedają

Celem programu było zwiększenie sprzedaży poprzez motywację szeregowych sprzedawców, którzy na co dzień mają bezpośredni kontakt z klientem końcowym i realny wpływ na jego decyzje zakupowe. Kluczowym wyzwaniem było opracowanie systemu, który będzie omijał warstwę właścicielską salonów i precyzyjnie nagradzał konkretnych doradców sprzedaży – niezależnie od formy ich zatrudnienia (etat, kontrakt B2B).

Strategia – prosto, transparentnie i skutecznie

Mechanika programu została oparta na faktycznie składanych zamówieniach w systemie PORTA:

  • Uczestnicy nie muszą rejestrować żadnych kodów – wystarczy, że realizują zamówienia przez oficjalny system zamówień PORTA.
  • Każdy produkt objęty programem ma przypisaną wartość premii w PLN.
  • Raz w miesiącu, po weryfikacji danych sprzedażowych, uczestnicy otrzymują przelewy na indywidualne karty przedpłacone.

To proste, zautomatyzowane rozwiązanie gwarantuje przejrzystość, nieobciąża sprzedawców dodatkowymi formalnościami i zapewnia im szybkie, wymierne korzyści finansowe.

Działania agencji – pełne wdrożenie i obsługa

Pegasus Advertising odpowiadała za kompleksowe opracowanie i realizację programu. Zakres działań objął:

  • Zaprojektowanie mechaniki programu, dopasowanej do realiów pracy sieci sprzedaży
  • Opracowanie koncepcji kreatywnej oraz key visual programu
  • Stworzenie dedykowanego oprogramowania (strona www i aplikacja PWA), przeliczającego automatycznie należne premie na podstawie danych sprzedażowych dostarczanych przez PORTA
  • Koordynacja formalna i prawna, w tym nadzór nad rozliczaniem premii, kwestiami podatkowymi i prawnymi
  • Bieżąca obsługa programu, analiza aktywności uczestników, raportowanie i przygotowywanie rekomendacji aktywizujących

Rezultaty – sprzedaż rośnie, a motywacja działa

Program lojalnościowy okazał się trafionym narzędziem wsparcia sprzedaży:

  • Do programu dołączyło już ponad 2 000 aktywnych uczestników
  • Każdego miesiąca kilkuset sprzedawców otrzymuje przelew finansowy na swoją indywidualną kartę przedpłaconą

Program cieszy się wysokim poziomem zaangażowania i stał się integralnym elementem współpracy z partnerami handlowymi. Dzięki niemu PORTA może skutecznie nagradzać osoby, które mają realny wpływ na decyzje zakupowe klientów, niezależnie od ich pozycji w strukturze firmy partnerskiej.

Podsumowanie

Program lojalnościowy dla PORTA to przykład skutecznego rozwiązania typu B2B, które bierze pod uwagę realia pracy sieci sprzedaży i umożliwia precyzyjne motywowanie sprzedawców „z pierwszej linii”. Dzięki doświadczeniu Pegasus Advertising w projektowaniu takich systemów, program działa sprawnie, jest transparentny i dostarcza wymiernych korzyści zarówno klientowi, jak i jego partnerom.

Planujesz program lojalnościowy dla swojej sieci sprzedaży?
Postaw na rozwiązania, które działają.
Skontaktuj się z Pegasus Advertising.

SKONTAKTUJ SIĘ

logo
Od niemal 30 lat pomagamy firmom w osiąganiu przewag rynkowych dzięki sprawnie prowadzonym działaniom marketingowym.

Biuro:

Korfantego 8a,
01-496 Warszawa
contact@pegasus.pl
Tel.: 22 877 22 18

 

Social media

Public relations

Eventy i incentive

Kampanie reklamowe

Programy lojalnościowe

Wsparcie sprzedaży

Digital

Content marketing

© 2018 Pegasus Group. All rights reserved. | Polityka prywatności

Wchodząc na naszą domenę, wyrażasz zgodę na przechowywanie w Twoim urządzeniu plików cookies lub stosowanie innych podobnych technologii, o ile pozwala na to konfiguracja Twojej przeglądarki. Jeżeli nie zmienisz ustawień Twojej przeglądarki, cookies będą zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.
Akceptuje
Polityka prywatności
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT