Social Media

Komunikacja z konsumentami przy wykorzystaniu mediów społecznościowych.

Internet a dokładnie media społecznościowe i platformy do prostego tworzenie stron www czy blogów w połączeniu z popularnością wyszukiwarek typu Google w wielu przypadkach dały konsumentom siłę oddziaływania większą od tej, którą posiadają dziennikarze nawet z najbardziej poczytnych tytułów.

Poprzez konsekwentną realizację polityki nie tylko dwukierunkowej komunikacji, współpracy i angażowania konsumentów budujemy społeczności sprzymierzeńców, fanów czy wręcz ewangelistów naszej marki.

Skutecznie prowadzona współpraca z konsumentami w oparciu o media społecznościowe często okazuje się wielokrotnie tańsza i bardziej efektywna od klasycznych działań marketingowych.

  • Opracowujemy audyt aktywności społeczności
  • Opracowujemy strategię rozwijania i angażowania społeczności (crowd sourcing),
  • Tworzymy i zarządzamy dedykowanymi tematycznymi stronami www dla danej społeczności,
  • Prowadzimy fanstrony na portalach społecznościowych.
  • Tworzymy i wdrażamy elementy grywalizacji (np. aplikacje konkursowe na portalach społecznościowych)
  • Video - tworzymy koncepcje i produkujemy materiały video, dbamy o dystrybucję zarówno w social media jak i internecie tradycjnym.
  • Rozwijamy społeczności "ewnagelistów" dzielących się swoimi spostrzeżeniami, pomysłami odnośnie udoskonalania produktów, itp.
  • Monitorujemy media społecznościowe (blogi, portale społecznościowe, fora, komentarze użytkowników pod publikacjami) i reagujemy w wymagających tego sytuacjach (uwaga: nie prowadzimy działań w które wymagałyby podszywania się pod inne osoby)

Jeśli chcesz wiedzieć więcej, skontaktuj się z nami:

tel. 22 877 22 18