Kampanie ATL

Przygotowując dla naszych Klientów strategię komunikacji dokonujemy wnikliwej analizy potrzeb zlecającego oraz konsumenta ostatecznego, sytuacji rynkowej, etapu życia marki czy produktu oraz otoczenia konkurencyjnego. Nie stosujemy ścisłego podziału na media ATL, BTL, interactive. Szukamy rozwiązań, które będą dla Klienta najbardziej optymalne i efektywne. Media masowe, takie jak telewizja, radio, prasa i outdoor stanowią oczywiście ważną część media-mix'u, który często stosujemy.

Kampanie ATL lokalnie i globalnie

Mamy na swoim koncie zarówno realizacje kampanii lokalnych, jak i adaptacje na inne rynki.

Dzięki przynależności naszej agencji do globalnej sieci niezależnych agencji reklamowych InterPartners Worldwide, dysponujemy wiedzą i narzędziami, posiadamy kontakty umożliwiające nam przeprowadzenie kampanii na czterech kontynentach: w Europie, Ameryce, Australii i Azji - zawsze z uwzględnieniem charakterystycznych i istotnych dla danego kraju aspektów biznesowych i kulturowych.

Jeśli chcesz wiedzieć więcej, skontaktuj się z nami:

tel. 22 877 22 18